Flexibele contracten en opzegtermijnen

Wij kunnen de kantoren en bedrijfsruimtes ter beschikking stellen voor korte termijnen of lange termijnen. Ook een snelle opstart van uw onderneming is perfect mogelijk of een vervroegde uittrede mits afspraken. Wij proberen steeds een goede oplossing te vinden voor uw vraag.  

lees verder

Logistiek

Het bedrijvencentrum werkt samen met het sociaal economiebedrijf voor de logistiek, onderhoud en herstellingen. Het houtatelier maakt het meubilair aan zodat alles "in house " kan gebeuren.

lees verder

Administratieve ondersteuning

Bij het centrale onthaal kan u terecht voor kleine administratieve taken. Je kan ook je PC laten aansluiten op de kopiemachine en op die manier je printtaken doorsturen. Investeren in een eigen kopiemachine is overbodig. Via codering wordt dit opgevolgd. Via het onthaal wordt ook een telefoonpermanentie voorzien voor je onderneming ook als je er niet bent. De telefoon wordt opgenomen op naam van je bedrijf en boodschappen of orders worden genoteerd.

Het centrale onthaal kan bereikt worden op het nummer: 056 89 05 51.

Marleen of Fanny helpen u graag verder. 

lees verder

Managementondersteuning

We geven de aanwezige onderneming ook met plezier advies over hun zaakvoering. Als dat niet intern kan, dan maken we gebruik van ons netwerk om een passend antwoord te formuleren. Vaak geeft een externe kijk op uw organisatie een verrassend inzicht in je organisatie.

lees verder

Vergaderzalen

De vergaderzalen staan voor een vastgelegd aantal malen ter beschikking van de aanwezige ondernemingen. Ook externe ondernemersgerichte verenigingen maken gebruik van de vergaderzalen. De vergaderzalen worden vastgelegd via een intern reservatiesysteem waarop de gebruikers terecht kunnen. Catering wordt op vraag voorzien.

lees verder

Bedrijfsruimtes

De magazijnen zijn voorzien van internet en telefoonaansluiting en apart toilet. Uiteraard is er ook verwarming voorzien en inrijden kan via een grote elektrische sectionale poort. In de prijs zijn inbegrepen: aansluiting internet en telefoon, postbedeling, gepersonaliseerde telefoonpermanentie, algemene administratieve taken, gebruik van de kantooruitrusting (scanner, printer, kopiemachine, inbindmachine,...) en gebruik van de moderne vergaderzalen. De bedrijfsuimte mag niet gebruikt worden voor het uitoefenen van kleinhandelsactiviteiten of ambachtelijke activiteiten in rechtstreeks contact met het publiek.

lees verder

Kantoren

De kantoren zijn voorzien van meubilair, internet en telefoonaansluiting. In de prijs zijn inbegrepen : elektriciteit en verwarming, ICT infrastructuur, internetgebruik in elke ruimte, telefoonaansluiting, regelmatige schoonmaak van kantoor en gemeenschappelijke delen, postbedeling, gepersonaliseerde telefoonpermanentie tijdens de openingsuren, algemene administratieve taken, gebuik van de kantooruitrusting (scanner, printer/kopiemachine, inbindmachine,...) gebruik van de moderne vergaderzalen

lees verder

flexwerkplekken

Je kan ook een flexwerkplek huren in het bedrijvencentrum. Je deelt dan een bureau met 2 andere ondernemers. Je kan 7 op 7 en 24 op 24 gebruik maken van het kantoor ( met afsluitbare kasten) en je geniet tevens van de dienstverlening van het bedrijvencentrum : telefoonpermanentie, postbedeling, gebruik van de vergaderzalen

lees verder